tirsdag den 18. september 2012

1 måned i USA


Hej!

I dag har jeg akkurat været i USA i 1 måned. Tiden er fløjet afsted, og hvis alle de andre måneder går lige så hurtigt som denne, vil jeg være hjemme igen, før jeg aner det.

Jeg vil lige fortælle lidt om sidste weekend:

Fredag:
Da vi kom hjem fra skole, tog vi ud at spise med vores værtsforældre og min værtsmors veninde og hendes mand, fordi hendes mand havde fødselsdag. Jeg bestilte en meget lille pizza med salat til. Efter tog vi til "football game" på vores skole. Der var cheerleaders og det hele. Efter tog jeg, min værtsøster, en anden udvekslingsstudent og tre andre drenge til et fast food sted, kørte rundt i bilen med musik, og vi så den største edderkop jeg har det i hele mit liv! Fortryder jeg ikke tog et billede... hahaha.



Lørdag:
Lørdag morgen kom min kontaktperson på besøg. Hun er rigtig flink og smilende! Hun sagde at jeg bare skulle ringe hvis jeg havde spørgsmål eller havde brug for noget.
Senere tog mig, min værtssøster og vores værtsfar til en slags stævne eller noget, som var i byen, der var musik, mad og underholdning. Efter jeg mig, min værtssøster, min værtsmor og min værtsmor veninde til pedicure. Det var rigtig lækkert, og man sad i en massagestol imens. Det var min første pedicure, men bestemt ikke min sidste.


Senere kom en udvekslingsstudent over, og vi så filmen "Taken", en rigtig spændende film.

Søndag:
Fra 13-16 var vi i kirke. Efter tog vi ud til nogle venner af familien til middag og så spillede vi et spil. Det gør vi hver søndag, og det er så hyggeligt.


Klokken er nu 00.06, og jeg skal tideligt op i morgen, så jeg må heller se at komme i seng. Godnat, og godmorgen derhjemme 

Ingen kommentarer: