mandag den 21. november 2011

Den bindende ansøgning

I dag er den bindende ansøgning sendt afsted. Explorius havde sendt mig nogle papirer som jeg skule udfylde, hvis jeg ville være med i deres program. Og nu har jeg endlige sendt papirerne, så nu er ansøgnings processen for alvor sæt i gang. Jeg glæder mig! :)
Når de har modtaget papirerne, sender de en masse papirer som jeg, min lærer, min læge, osv. skal udfylde. En af grunderne til at jeg ikke har sendt papirerne ind før i dag er, at jeg har været en lille smule i tvivl om jeg skule vælge et spansktalende land eller USA, fordi det er jo også en fordel at snakke flydende spanskt. Og måske særlige nu, da jeg har spansk i skolen, men jeg har altid villet bo og studere i USA, og det er også en stor fordel at snakke flydende engelsk. Så det bliver nok USA.
Jeg skriver så snart der sker noget nyt.
HUGS.

4 kommentarer:

Pauline Hansen sagde ...

Hej Irena!
Jeg skal også afsted som udvekslingsstudent i 2012/13, dog med Interstudies :-)
Jeg har også en blog, hvis du lige ville tjekke den ud, jeg bliver fast læser på din nu, og vil selvfølgelig følge med resten af tiden du blogger :-)
Hilsen Pauline :-)

Irena sagde ...

Hej Paulina!
sjovt at møde en anden, som også skal afsted.
Selvfølgelig vil jeg kigge forbi din, og blive fast læser ;-)

Mille sagde ...

Hej Irena - en rigtig fin blog du har her - jeg skal også afsted her i 2012-2013 og du må gerne tjekke min blog ud:-) www.anothertangeusa.blogspot.com

Irena sagde ...

Hej Mille :)
Tak for din søde kommentar. Sjovt at du også skal afsted.
Selvfølglig kigger jeg forbi din blog, og bliver fast læser .

- Irena :)