lørdag den 7. juli 2012

Blandende følelser

Har bare så mange blandende følelser om det at tage afsted. Et øjeblik vil jeg bare afsted med det samme, mens andre vil jeg bare slet ikke afsted. Men jeg ved at jeg ville fortryde det, hvis jeg ikke tog afsted. Det er en chance som du kun får en gang, så det gælder om at gribe den. Men det bliver mega hårdt at sige farvel til min kære familie og dejlige venner, og det bliver endnu hårdere at undvære dem i min dagligdag i 10 måneder, men hey... vi kan jo skype og skrive sammen, så det hele skal nok gå ;-) Jeg orker ikke at tænke på dagen, hvor jeg står i lufthavnen og skal sige farvel... "den tid, den sorg." Men jeg ved at det kommer til at blive en fantastisk år, som jeg altid vil huske. Jeg har fået en fantastisk værtsfamilie, jeg er bare så taknemmeligt, og så er det ikke værre at det er i selves Las Vegas :-)
Jeg er glad, jeg bekymrer mig, jeg er nervøs, men mest af alt glæder jeg mig utroligt meget til mit år som udvekslingsstudent! Det at være udvekslingsstudent har længe været en af mine største drømme. Jeg tror bare ikke helt at det er gået op for mig endnu at jeg tager afsted, det er ligesom stadig en drøm, og jeg kan ikke helt fatte det. Men jeg tror at de flest kommende udvekslingsstudenter har blandende følelser? :) Men et er helt sikkert; JEG GLÆDER MIG!! :-))


6 kommentarer:

Anonym sagde ...

- Er du nervøs for din første skoledag? at du ikke kan finde et lunch table
- Hvilken computer tager du med derover (hvis du tager en med)

Irena sagde ...

Hej Anonym :-)
- Ja, jeg er nervøs for første skoledag. Jeg kender ikke nogen og skolen er rigtig stor, så er lidt bange for at jeg ikke kan finde de forskellige klasseværelser, da man i USA skifter lokale for hver time. Er også nervøs hvis jeg kommer til at sidde alene i frokost pausen, osv. Men min søde værtsfamilie har fortalt, at de vil tage mig med på skolen, før skolestart, så kan jeg se de forskellige lokaler, osv. Det er jeg rigtig glad for :-) Det hele skal nok gå, det er jeg sikker på. Har hørt at amerikanere er rigtig venlige, så hvis der opstår nogle problemer, kan jeg altid spørge :-)
- Ja, jeg har planer om at tage min macbook pro med. Jeg må også huske at tage en adapter med, for at kunne oplade min computer, da de bruger nogle andre "stikke" eller hvad man siger der :-)

Nanna Heisel sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Snakkede i engelsk til interviewet? :-)

Irena sagde ...

Da jeg ikke havde muligheden at komme til deres kontor, så blev mit interview via skype. Vi snakkede kun dansk. Men jeg har hørt om nogle som sagde, at en lille del af samtalen foregik på engelsk, men det er vist kun nogle spørgsmål. Interviewet er ikke noget at frygte, det var rigtig hyggeligt :-)

Malene Simonsen sagde ...

hvad snakkede i om i interviewet? er der nået jeg skal have forberedt/tænkt over? ;D dejlig blog du har, jeg læser helt klart med ;D