tirsdag den 3. juli 2012

45 dage...

I dag er det 45 dage til jeg rejse til USA. 45 dage til jeg skal sige farvel til min kære familie og dejlige venner. 45 dage til jeg tager over atlanten med kun en kuffert og min personlighed. Nå jeg tænker på det bliver jeg rigtig spændt, men også nervøs. Selvom jeg har forvetninger til min ophold, så ved jeg ikke rigtig hvad venter mig. Men jeg ved med sikkerhed, at jeg vil få et uforglemmeligt år. Selvfølglig vil der være hårde tider, hvor jeg har hjemve og bare vil hjem, men det er jo en del af det hele. Det er trods alt kun 10 måneder. Det virker som langt tid, og det er også lidt lang tid at være hjemmefra, men det er 10 måneder som du ikke får tilbage, så det gælder om at nyde de 10 måneder og få så meget ud af dem som muligt.
Jeg glæder mig!!


Ingen kommentarer: